CLAIM MANAGEMENT
How our technologies help make sense of complex connected data
SEGMENTATION WITH AI
In order to enhance customer service speed, it is necessary to analyze claims. Our Artificial Intelligence solution leverages historical data analysis to categorize claims, reducing the workload of field experts, shortening payment processing time, and ultimately improving customer satisfaction.
BUSINESS INTELLIGENCE
To expedite customer service, claim analysis is crucial. Our Artificial Intelligence solution utilizes historical data analysis to classify claims, thereby reducing the workload of field experts, accelerating payment processing time, and ultimately enhancing customer satisfaction.
Hasar dosya ve müşteri segmentasyonu ile efektif kategorizasyon. Yapay zeka motoru ile eksper atama ve süreçlerin ilerletilmesi.
Hasar dosya ve müşteri segmentasyonu ile efektif kategorizasyon. Yapay zeka motoru ile eksper atama ve süreçlerin ilerletilmesi.
Data Governance ve KVKK Projesi kapsamında poliçelerin ve müşteri bilgilerinin arşivlenip imha edilmesi. Veri Sözlüğü oluşturulması. Veri akışının sağlanması.
Open source uygulamalar ile anlık veri aktarımlarının sağlanması ve raporlanması.
Veri ambarı operasyonlarının sağlanması, ek geliştirmelerin yapılması. Technical Results BSC projesi ile günlük ve aylık finansal verilerin raporlanabilmesi. Mapfre Maraton projesi ile “oyunlaştırma” kullanılarak acentelerin ödüllendirilmesinin sağlanması.
Müşteri ve kullanıcı ödüllendirme sistemi geliştirilmesi.